VARFÖR MÅSTE HAN VARA SÅ SEXIG OCH ALLT SOM HAN E!!!!!!!!

 

 

 

 

 

Ja som sakt så ska jag och bästis åka och se never say never på torsdag och vi hade tänkt att åka direkt efter skolan men ja som jag e då så har ju jag så klart matte stuga och då slutar jag halv 4 men vi får se hur det blir hoppas bara att den är inställd då det skulle vara perfekt!!!!:D

hade tänkt att ta med mig kameran men mamma säger att det är dumt att ta med mig den när vi ska åka och titta på bio men det tycker inte jag satt jag kommer nog ta med mig den:D

men nu måste jag gå och ducha för ska till täby ikväll och imorgon så ska jag till uppsala och hoppas att man träffar nåt roligt folk haha nej men så klart att man gör!!!:D

PUSS PUSS PÅ ER

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0