Ni dansar för fan inte kind mot kind...

Ja har kommit hem nu från täby, blev en ganska livad kväll det där tror jag somna typ halv 4 och vakna 10 satt kommer nog somna gott ikväll..
Tror inte att nogan vet att jag har klippt mig:P ville hålla det hemligt tills imorgon i skolan satt imorgon får ni en bild på min lugg.
Helgen har varit galen och kommer att bli galnare... HEHE
Ja i fredags så var jag ju hemma för vi hade hemstudio eller vad det heter sen vid typ halv 2 så kom markus och hämta mig juste jag var ute och gick innan också. Sen när vi hade satt oss i bilen så sa makus att jag skulle köra satt ja då satte jag mig i förarsätet och körde ner till korsningen. Och sen åkte vi hem till viggo och hedda (sötnosarna) och i går så var jag och hedda i mölnvik för att viggo hade barnkalas satt hedda fick inte vara hemma då satt då gick vi dit:D sen på kvällen så åkte vi till täby på 40:års fest det var inte så jätte rolitgt där för ens typ 9 för när vi kom dit så var det typ 20 vuxna och typ 15 barn men sen började det droppa av lite och jag tror att blondinbella som var där för dom hade hyrt inn några komiker och skit och då var det en bloggare där som såg ut som blondinbella satt jag har träffat henne gud vad cool jag e asså...
sen vid 8 jag hoppade över den hehe så smsade jag med elin.P och hon skickade eric saades nr satt jag kunde ringa och rösta på honom satt tack elin!!
Sen när melodifestivalen var slut så skrev hon att han van och jag blev såklart galen och ringde upp elin och hon tyå skrek i telefonen HAHA Sen vi typ 11 eller 12 så åkte tina och viggo hem och vi andra fortsatte att festa sen vid tyå 1 så gick vi ner till deras unervåning och lyssnade på musik och dansade och hålde på. Men nu måste jag gå för kewin vill ha datorn och skit efter som jag fortfarande inte kan ladda min dator.
Satt måste gå by bye satt blir mer4 bloggning i kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0