Man måste nå botten för att nå toppen...♥


Kommer ni ihåg den där frågestunden jag hade i typ början av februari?
Men i alla fall tänkte svara på dom frågorna nu så här kommer dom..










Elin:

Är du kär?

HAHA Ja jag är kär!!♥

Hur går det med crossen?

Än så länge går det väll inge vidare men snart så då börjas det när snön försvinner för då ska jag få en egen cross att åka runt på:P

Varför har du en egen häst på gotland?

För att när jag fick henne så stog hon på gotland, och vi har inte råd att ta hem henne:(

Har du en pojkvän?

Nej jag har ingen pojkvän men önskar att jag hade en.

Ska du byta klass?

Jag vill ju byta klass men snart börjar min kompis på hemmesta satt vi får se vilken klass hon börjar i och så(Vill tyvär inte säga namnet för det är inte säkert att han/hon vill det)

Favorit färg?

LILA!!♥

favorit mat?

Eh ingen anning.

Julia:

 

Vad föredrar du?

Hoppning eller Dressyr?

ehm ja båda är ju roliga och så men jag tror jag väljer Dressyr.

Katt eller hund?

Oj båda tror jag.

Sommar eller vinter?

SOMMAR!!!

Dag eller natt?

eh båda

Häst eller cross?

Eh tror nog att det blir cross.

Singel eller ihop?

Ihop!!

Mamma eller Pappa?

Båda

Stallet eller hemma?

Oftast på sommaren när jag e på gotland så brukar jag föredra att vara i stallet. Men här hemma tror jag nog hemma

Gotland eller Stockholm?

Båda såklart!!

Knasbrudarna eller Its no big deal?

Knasbrudarna känner ju er bättre och så tycker jag att ni bloggar om roligare saken änn vad Its no big deal gör.

 

Så det var dom frågorna.

 

Till er bloggläsare som tycker om katter så har våra katter börjat öppnat ögonen och dom är typ 2 veckor gamla dom e så himla söta!!!!

Puss♥

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Saga

BARA FÖR ATT KNASBRUDARNA ÄGER UT ITS NO BIG DEAL

2011-03-11 @ 16:19:56
URL: http://knasbrudarna.blogg.se/
Postat av: ELIN ♥

Frågestund på bloggen! :D<3

2011-03-12 @ 12:48:44
URL: http://baraelinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0