Ja♥ Men sarah du är verkligen min bästa vän!!!!!<33333333



Asså får man bli sötare eller nej det kan man ju inte bli sitter fan här och gråter



FÖRLÅT FÖRLÅT För usel bloggning men har lixsom inte hafft tid och sådär
Men imorgon så ska min klass och 6D2 på studiebesök på teckniska muset satt då blir det liv där när jag, willys, bästis och tobbe kommer in HAHA
Juste idag när jag sluta (sluta 2)
så sprang jag ner till konstgrädet där tobbe och willys var och satt där i typ 10 minuter sen var jag tvungen att gå för att jag hade ju hemkunskap och då gjorde vi milksake eller hur det stavas men nu måste jag gå om jag ska orka gå upp i morgon och så.

Men idag är det två dagar kvar tills jag och bästis åker och ser världens snyggaste snygging HAHA




Bild från i söndags tycker den blev fett cool för att han typ svävar HAHA eller vad man ska säga men bilderna blir som dom blir när man inte har det bästa objektivet men så får det va.

Men en fråga till er bloggläsare vet någon hur man gör tidsinställda inlägg?
Alla typ gör det men jag har ingen anning om hur man gör det satt snälla kommentera om ni vet!!!



Ville bara på minna er om att frågestunden avslutas på torsdag eller fredag satt bara att kommentera på antingen här på det här inlägget eller där frågestunden e.

Blev ett ganska långt inlägg fasst inte med så mycket test bra va?

Nej men tror inte att kameran åker med i morgon blir kanske bara lite bilder med mobilen men vi får se!!

PUSS PUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0