Framtidens crossåkare..


HAHA Bad boy racing e inte några normala killar..
I helgen på katrineholms cross bana så hade vi precis varit och ätit (På resturang också ganska lyxigt va?) så gick killarna ut och lekte i snön typ och jag kom efter typ bara 30 sekunder efter dom men aja tillbaks till sak.
Då åkte dom ner för en trappa typ och sen sa kewin att han skulle gå till husvagnen och ta av sig sin tröja
(HAHA miss upp fatta inte det nu bara:P)
Och Linus fick för sig nånting att han skulle krypa in i pris pallen och det gjorde han såklart!!
Satt när kewin kom tillbaks så frågade han vart Linus var då sa jag och alexander att han gick ut på cross banan
(det här var precis brevid den)
satt kewin började gå dit och då började Linus skratta. satt kewin kom på honom.
Sen så måste ju kewin och alle också tästa det satt när linus kom ut så gick en av dom in sen sa dom att i morgon
(Det var på lördagen det här och på söndagen så skulle dom köra)
Så skulle dom innan prisutdelningen krypa in i lådan eller vad man ska säga när dom som hade kört skulle få sitt pris så skulle dom sticka fram sina händer och ta tag i deras ben som stog där uppe!! HAHA jag vet det låter inte så roligt men det var det när dom sa det där!!!
Men dom han tyvär inte göra det för vi åkte hem tidigare satt vi han inte stanna tills prisutdelningen var.
Satt så blev det inte..
HAHA
Och ja bilden där uppe tog jag när Linus var på väg in i pris pallen
nej men nu måste jag sova eller vad tycker ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0