Åhh JAG DÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3



Blä vill tillbaks till italien, till solen och värmen!!!!<3<3<3
Och hur man såg ut då var faktiskt ganska nöjd med min kropp då men såklart att man inte e det längre!
Men nu ska jag sluta klaga på mig själv!!!


Ja som sagt så var jag och bästis i sickla idag och såg never say never (eller världens bästa film!!!) HAHA
Astrid såg mig och elin där men såklart att jag inte såg henne!! HEHE
Satt en skans (stavas) jag sumpa for att traffa henne men men sa far det bli!!

Skrev ett ganska langt inlagg men det forsvann satt far bli sa har kort


Puss puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

IHIHIHIHIHIHIIHHII<3 :DDDD



vi ska på bio. bio bioooo! EOEOEOEO

2011-03-31 @ 09:50:37
URL: http://minibea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0