GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA ASTRID!!!!♥



Dumma filip han har gjort satt jag har börjat skrivigt LOL det är fan katastrof!!!!
Skolan var väll lite si och så men på svenskan var det roligt HAHA!!!!! Kimmie ska nämligen vara utklädd till tjej och nej men nu får ni veta mer när filmen är klar eftersom det är vissa från klassen som läser min blogg och dom får inte veta för mycket. HEHE
Nej men det var hemkunskap idag var med Madde och olivia idag kulkuk HAHA sen efter det så åke madde med mig hem och vi flumma kan vi säga tog lite bilder också men orkar inte ladda över dom idag satt ni får dom imorgon :D
OCH LILLA ASTRID FYLLER ÅR IDAG DET FÅR MAN INTE GLÖMMA!!!!

Kommer lite bilder gud vad jag är snäll!!!



Jag har 333 vänner på fb haha känn er ägda!!!



22.22 Nej jag har inge liv!!!







Fint jag grattar folk då!!HAHA
nej nu ska jag sova tidigt va?
Juste på torsdag ska jag och isabell ha elevmedverkan...
om ni inte vet vad det är förnågot så berättar jag det på torsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0