Saga gästbloggarH

Chacha !

Jag heter Saga för er som missade rubriken och är en av Sarahs kompisar, najs va ? :)
Nejmen hon ville att jag skulle gästblogga här så då gör jag väll det men har INGEN ANING om vad jag ska skriva... Så jag skriver om imorgon istället :)

Det är så att jag och Sarah har listat ut att vi är dom ända 2 i hela Sverige som inte kommer ha några pojkvänner imorgon så vi ska vara varandras HAHA, nejmen driv.

Mina planer är att åka till Sarahs skola och hälsa på alla, händer kanske något kul där ? *blink* nejmen vi kom också på att våra KÄÄÄRA vänner Tor och Jocke kommer bli helt tokiga ;)

Men nu vet ni det :)
Och ni får gärna klicka på bilden under då nu kommer till THE CANDY SHOP :D


Jag och min kompis Elin idag som jag också delar blogg med tsm med våran underbara kompis Julia :)

Puss, hej jag älskar dej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0