Justin Bieber!!!♥



Du är inte söt för du är sötast...

Du är inte fin för du är finast...

Du är inte gullig för du är gulligast...

Du är inte snygg för du är snyggast...

Jag tycker inte du är underbar för du är underbarast...

Jag tycker inte du är bra för du är bäst...

Jag gillar inte dig för jag älskar dig...


Justin Drew Bieber



Alla kan inte gilla Justin Bieber men vi som gillar honom

varför inte acceptera att vi gillar honom! det är inge

schyst att prata skit om honom, specielt när någon som

gillar honom står i närheten! och det är klart att vi som

gillar honom accepterar att det finns folk som inte gillar

han! bara dom inte är så jävla elaka!! kopiera det här om

ni gillar Justin Bieber!




95% av alla tonåringar skulle

få panik om Justin Bieber

stod på toppen av

Empire State Building 4% av

tonåringarna skulle skrika

Hoppa!Hoppa!

kopiera detta om du är en av

dom 1% som skulle springa upp

och ta hans hand och säga: Hoppar du, hoppar jag! Det går inte att leva utan dig <3



Vi är Beliebers och föralltid vi är stolta över att vara ett justin fan! vi Skäms inte vi bryr oss inte om hela världen får reda på att just vi är beliebers! Vi är stolta och står för det! För Vi Älskar just denna Person  Justin Bieber!

Belieber have Bieber Fever
if you dont have Bieber Fever your not a Belieber


copy this text if you are a Belieber



Jag gråter när jag ser dig, jag gråter när jag chattar med dig, jag gråter när jag kollar på en video med dig, jag gråter när jag lyssnar på din musik!
Och jag gråter ännu mer när du säger att du kanske inte kommer till sverige.



Alla som säger att Justin Bieber är gay/bög, vad faan menar ni?? Jag menar, vart har dom fått det ifrån? gillar ni honom så mke att ni måste säga att han e bög för att kuna bli tsm med honom elr e ni bara avundsjuka??? ;o
Och ni som tycker han sjunger som en tjej, ska jag berätta att han inte sjunger så ljust längre!
SÅ VAFAAN VILL NI HONOM!

kopiera om ni håller med



Detta gäller justin drew bieber-ÄLSKARE, ni andra kan skita i detta!

Idag den 1 mars 2011 ska alla jb-fans skrika "I LOVE YOU JUSTIN!" Kolla upp mot himlen och ge en luftpuss & ett peace tecken. Alla som älskar JUSTIN måste göra detta! Alla ska ha jb-tröjor & jb-hår, och ett hjärta på kinden. Alla JB-kläder ni har ska på er! JUSTIN skulle säkert uppskatta detta!

SPRID DETTA VIDARE!

justin drew bieber FOREVER IN OUR HEARTS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0