Jag är kär!!!!♥

Ja som ni såg i rubriken så är jag kär men inte i en person eller nåt sånt nej för att jag har hittat en systemkamera som jag tror att jag kommer få:D
För jag har 1200 och kameran som jag vill ha kostar 4444 och mamma och pappa sa att jag skulle samla ihop till hälften och jag ska vara barn vakt på måndag satt då får jag mer pengar och farmor sa att hon kunde lägga till lite också satt jag kommer nog få den.
För att kewin har fått en ny cross nu också satt jag kommer nog få den jag e så glad. Kameran kostar inte så lite i verkligheten men den var på extrapris:D
Mamma sa att jag skulle vänta tills pappa kommer hem så ska jag fråga honom!!!!



Vad e det för kamera tror ni?

Kommentarer
Postat av: Saga

Nikon d5000 :)

2011-02-11 @ 13:00:18
URL: http://knasbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0