Forum igen....

Var i forum i går med Tina,Mamma, Jenny och lilla hedda. Kommer bilder vad jag köpte för något.



Locktång - 399 kr Mediamarkt



Pennor - 30 kr  Ica maxi



Kommer inte ihåg vad det heter - 30 kr H&M



Mössa - 69 kr på någon affär i hamnen



Brunt linne - 99 kr ginatricot



Turkos tröja - 149 kr cubus




Hund armband


Det var det jag köpte eller nej jag köpte en chai latte också!!!!
Ska till forum imorgon också för att jag ska köpa en bikini och någontin mer som jag inte kommer ihåg nu. Och mamma ska hämta nånting

Såg en person som e helt jävla dum i huvudet också i forum hoppas den personen inte såg att det var jag!!!
Nej men ush nu ska jag inte tänka på den personen!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0